Pages

Saturday 18 August 2012

The shopping before shopping

Talán nem vagyok egyedül azzal, hogy a nyár végét általában egy nagyobb vásárlással "ünneplem". Míg alapsuliba meg gimibe jártam, addig ez kimerült a füzetek, tollak megvételében, raadásként pár őszi ruhával. Most, hogy egyetemista vagyok, nincs szükségem füzetekre (mert minek??), szóval végre csak a ruhákra koncentrálhatok :D Újabban pedig beiktattam egy amolyan "vásárlás előtti vásárlást", ami azt jelenti, hogy a nagy esemény előtt pár nappal / héttel elmegyek a bevásárlóközpontba, jól körülnézek és esetleg veszek 1-2 dolgot bemelegítésképp :D És erről szólt a tegnapi napom (:

I guess I am not the only one who goes on a shopping trip right before the end of summer. While attending elementary and secondary school, I cared mostly about school supplies. Now that I am a university student, I don't need exercise books anymore, so I can focus my attention on clothing :D I have a new habit of going shopping before shopping. This means that a few days or weeks before the big event I visit the shopping mall, look around and buy 1-2 pieces, just as a warm-up :D And that's how I spent my time yesterday (:

A Maybelline Great Lash Lots of Lashes-t azért, mert már itt volt az ideje egy új szempillaspirálnak. Eddig a Max Factor Masterpiece szempillaspirálját használtam, amit szeretek is, de most ki akartam próbálni valami újat másat. Neten keresgéltem, hogy mit kellene, éshát ezt az egyet valahogy mindenhol istenítették, gondoltam miért ne + ez volt a legeslegelső, amit használtam (:
A L'ORÉAL Elseve hajápolót pedig azért, mert minél hosszabb a hajam, annál nagyobb szükségét érzem a használatára; az Elseve pedig eddig mindig bejött, tök fényes tőle a hajam.

I bought the Maybelline Great Lash Lots of Lashes mascara because I needed one (obviously). I have been using Max Factor Masterpiece, which I like; however, now I wanted to try something new else. I was searching for the right one on the internet and almost every blog or webpage was praising this one + it was my very first mascara, too (:
The longer my hair is, the more I need a good hair care product. Elseve (Elvive) was always good for my hair, which is soft and shiny after use.

 Hosszabb kommentár nélkül. Imádom ezt a stílust. Egyébként I am, a C&A-ból.

There is no need for a long commentary. I love this style. Btw I am, from C&A.



És most jöjjenek a kedvencek:D
Zebrás akármi kistáska a H&M-ből. Teljesen odavagyok az afrikai, tropikus, tengerparti helyekért; nomeg motívumokért és stílusért. 'MEGLÁTTAM&MEGVETTEM' és utána gondoltam csak bele, hogy külön jó, hogy már egy ideje akartam venni egy ilyen kicsikét, amibe csak a legalapabb sminkek férnek bele. 
DM Balea krém, méghozzá vaníliás ♥ bááár őszintén szólva, amikor először beleszagoltam, visszahőköltem; de miután magamra kentem, teljesen belészerettem:D 
Deichmann cipő. Kényelmes, szépséges (: Kíváncsi vagyok, meddig fogja bírni.

And now, my favourites:D
A small zebra something bag from H&M. I reaaaaaaaaaally love the African, tropical, seaside places and also the patterns and style, so I just 'SAW IT&BOUGHT IT'. Then I realised that I needed something like that for my basic beauty stuff anyways.
Vanilla DM Balea body creme. Its smell was too strong, almost horrible at first, but when I tried it, it was awesome:D
Wonderful, beautiful, comfortable Deichmann shoes. Wonder how long they will last.


By B.

No comments:

Post a Comment