Pages

Monday 4 February 2013

My favourite series vol 1.

Úgy gondoltam, összeállítom a kedvenc sorozataim top 3-as listáját, és megmutatom nektek, kik azok a színészek, mik azok a történetek, amelyek engem hétről hétre a monitor elé láncolnak, és nem engednek. : ) Ezeken belül pedig meg szeretném nektek mutatni az eddig talán kevésszer tárgyalt divat vonalat is, legalábbis az én szemszögemből. Minden ehhez hasonló bejegyzésben egy sorozatot szeretnék bemutatni... Lássuk az elsőt! : )

1, Vámpírnaplók/Vampire Diaries

A sorozataim alapján én egy igazi 'csajos' lány vagyok, ugyanis... csupa tipikusan az én és a hozzám hasonlók célcsoportjának kitalált sorozatot nézek.
Bevallom, nem fűztem nagy reményeket a Vámpírnaplókhoz, de nagyon megszerettem. El kell, hogy mondjam, hogy magyar szinkronnal sajnos (számomra) nem az igazi... Angolul nézve az egész valahogy sokkal jobb/több. Szeretem a történetet, és hát kicsit vámpír-fan vagyok, úgyhogy ez a sorozat tökéletes számomra. Mindig lenyűgöz, hogyan találják meg a legmegfelelőbb színészeket egy-egy szerepre... És hát igen, itt is sikerült! : )

I have to admit, I didn't think I would love Vampire Diaries so much! I'm always fascinated how the producer picks the perfect actors for the roles and in this case the act is perfect!

A kosztümök pedig a legtöbb esetben egyszerűen fantasztikusak, nagyon jól tükrözik a szereplők személyiségét. Vegyük például Kat Grahamet(Bonnie). A való életben ő egy igazi dögös nő, aki mindig mindenhova egy tökéletesen összeválogatott outfitben jelenik meg, egyedi, nőies, ugyanakkor vagány, de a sorozatban a ruhái pont az ellentetjét tükrözik, semmi hivalkodás, átlagos tini ruhatár. Amikor először rákerestem Katre, nem is gondoltam volna, hogy ilyen képeket/videókat látok majd róla. Érdemes megnézni ezt a videoklipjét (mert igen, énekel).

The costumes are great too. For example Kat Graham's style in real life is sooo different from Bonnie's. Kat is a real diva, always looks amazing but Bonnie is an average hig shchool girl(well..a high school witch). And I have to say that the change was really great. I could never doubt that Kat is a 16 years old average girl ;). 


Bonnie-ként

Kat Graham a valóságban

Rajta kívül kiemelném még Klaus(Joseph Morgan) stílusát, ami bár letisztult és egyszerű, mégis mindig tökéletesen érződik a ruhadarabjaiból, hogy nem egy átlagos fickó, sokat megélt, sok helyen járt, egyedi fa ékszerei minthacsak azt mondanák: "ezer éve élek már", nagyon hiteles számomra!

The next one with perfect costume is Klaus. His clothes always say that 'hey, I'm like 1000 years old, respect me'.



A többiekről is csak jókat tudnék mondani ruhatár-téren, de őket mindenképp ki szerettem volna emelni, mert számomra az ő kosztümeik a 'leglátványosabbak'. Na nem mintha nem szeretném a gyönyörű estélyi ruhákat, amiket egy-egy alkalomkor Elenán, vagy Caroline-on látni, de ha minden szép ruhát ki akarnék emelni, egy posztba nem férne bele a felsorolás. ;)

All of them (like Elena, Caroline, Stefan or Daemon) has a really good style in the series too, but I've picked these two, because I think that the costumer made the best work with them :) I hope you enjoyed this post ^_^.

by N.

2 comments:

  1. I love this show! I've seen all seasons.But I have to say
    that books are way more better then the Tv show. :)
    My favourite character in tv show is Klaus and in books Matt. :))
    Oh,and I do agree,they really have gorgeous style during the whole show!

    Have a great Sunday,
    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :)
      I haven't read the books yet, but I'm planning to read them all:)
      Have a nice sunday too ^^

      Delete