Pages

Sunday 20 October 2013

Marie Claire Fashion Days, pt. 2

Miután Banni egy korábbi posztban már összefoglalta a Marie Claire Fashion Days első néhány magyar divattervezőjének bemutatóját, most rajtam volt a sor, hogy megmutassam, rajtuk kívül kiket láttunk még... :) Őszintén szólva én már nagyon vártam ezt az eseményt. A múlt éven valami miatt nem tudtam elmenni, és a képeket látva nagyon szomorú voltam, amiért kihagytam, szóval most nem hagytam magamnak más választást. (Illetve végül majdnem mégsem mentem, de ez egy másik történet, meg nem is érdekes...Szóval inkább kezdjünk bele.) Nekem nagyon tetszett a díszlet, a kifutó, és szinte az összes kollekcióról elmondhatom, hogy egy-egy darab belemarkolt a szívembe, és egy "bárcsak megvehetném" érzést hagyott maga után...

In a previous post Banni has already written about the Marie Claire Fashion Days we attented, but there are a few fashion designers left that we haven't told you about... I was waiting for this event soo much. Last year I couldn't make it and I was really sad about it when I saw the pictures... So this year I was 100 percent sure I couldn't miss it! The show was amazing, I really enjoyed it. I loved the clothes, the catwalk and the scenery as well. 

***

ARTISTA
A négy tervezőből álló 'brigád' egy a stílusomhoz nem teljesen közel álló, de azért még számomra is tetszetős kollekciót mutatptt be. Igazán hordhatónak tűnt az összes összeállítás. Az egyszerűbb vonalak meg voltak bolondítva egy-egy izgalmas mintával, vagy például a második képen látható "unalmas" szürkét feldobta egy citromsárga rész. Mi jutott eszembe róla? Igazi nőies tavaszi kollekció!

Artista is a clothing line ran by four designers. Their style is not so close to me, but I think that they made a really great job. I find it really important for the clothes to look wearable and in this case they did. They broke the simple, but chic lines with exciting patterns and for example a "boring" gray dress had a little twist with the yellow part on. I loved it!



DANIEL BENUS
Nem igazán "értek" a férfi divathoz, de őszintén szólva egy tök jó élmény volt néhány férfi modellt látni a kifutón. Nekem nagyon tetszett a kollekcó, bár néha úgy éreztem, hogy a biztonságos úton maradt a tervező. A színek sok esetben elég komorak voltak, kicsit hiányoltam a színeket, de persze ez csak az én vagyok, biztos egészen sok pasi örülne, ha látná, hogy ilyen "normális", teljes mértékben hordható ruhadarabokat tervezett nekik valaki, főleg az interneten keringő képőek után, amik férfi modelleket ábrázolnak a kifutón, valami egészen elképesztően nevetséges ruhában. (Pl itt.)

I'm not an expert in male fashion, but I can tell you for sure that seeing male models on the catwalk was so great that I couldn't be really critical... BUT! The only thing I didn't really like was the color scale the designer used... I think he could have been a little bit more brave, but on the other hand I think that most of the guys would be happy if they saw that someone designed for them such "normal" and wearable clothes. So I'm a little bit counfused but to sum up, I liked it!




DORA ABODI
A második képen látható ruháért odavagyok, de sajnos nekem túl sok a minta. Tudom, hogy ez most nagyon trendi, és tök rendben van, ha ezért valaki odavan, de sajnos nekem nem igazán jön be ennyi minden együtt. Ettől függetlenül nagyon kreatívnak találtam a bemutatott ruhákat, gratulálunk!:)

I love the dress on the second pic sooo much! To be honest, I don't feel so close to this colour and pattern blocking trend, but the clothes were really creative and we would like to congrats to the designer! :)


DORITOMCSANYI
Nekem ez volt az egyik kedvenc kollekcióm. Tetszettek a színek, a minták, a szabásvonalak. Minden nagyon tavaszi volt, és vidám, de azért nőies is a megfedlelő mértékben. Jó lenne a magamnénak tudni pár darabot innen… ;)

This collection was one of my favs during the show. I loved the colours and the patterns as well. Everything was so Spring! :)

ELYSIAN
Egyszerűen odavagyok ezekért a ruhadarabokért. Az első képen látható összeállítás annyira tetszik, bár nem egészen mindennapi, de egy esős napon teljesen el tudom képzelni. A harmadik képen látható ruha pedig egyszerűen mesés.

I’m in love with the third dress… but the whole collection was really great. The colors were a little bit „fallish”, but I like the feeling of this season so I didn’t realy mind. To be honest, I could handle having every piece of this collection…



ENJEY
Az Enjey annyira szép színeket vonultatott fel a kifutón, hogy máris kedvet kaptam a tavaszhoz. Ez a kollekció állt a legközelebb a stílusomhoz. Kicsit púder, tökéletesen nőies, romantikus. Imádtam.

This collection fitted my taste perfectly. The colours were unbelievebely beautiful and romantic. The first dress is amazing, I wish I could have it!


KONSANSZKY
Előtérben a klasszikus színek, a klasszikus anyagok. A fekete és a fehér abszolút dominanciáját láthattuk Konsanszky bemutatóján. Elegáns, nőies, tetszett.

Elegant and classic, these are the two words that come to my mind when I think about Konsanszky’s collection.

NORASARMAN
Szóval… nem fűzök ezekhez a ruhákhoz semmit, mert szerintem teljesen felesleges. Lehet, hogy nem jön át az, amit én láttam, de nem gondoltam volna, hogy egy divatbemutatón is lehet katarzis élményem, de volt. Nagyon szépek voltak a ruhák! 

This collection was my absolute favourite, the dresses were so beautiful!

NUBU
Bár a szabásvonalak néhol számomra túl „divatbemutatósra” sikerültek, tehát például nem igazán tudom elképzelni, hogy az első képen látható kabátot valaha is felvegyem utcára, mégis, az egész bemutató nagyon magával ragadott. Nagyon-nagyon stílusos összeállításokat láthattunk, engem egészen elvarázsolt.

I don’t think that all the clothes were wearable… but despite this I love the collection, it was so amazing! Really stylish outfits, beautiful colors, I really enjoyed it!

THE FOUR

A fekete, fehér és a szürke színek domináltak a The four kollekciójában. Nekem egy kicsit sötét volt az összhatás, de mindemellett egyáltalán nem unalmas. Ez valószínűleg a mintáknak köszönhető, ami a bemutató során többször is visszaköszönt a ruhákon. Izgalmas, érdekes, mai volt, tetszett!

The Fours’s collection was exciting, interesting, fresh! The dominating colours were black, white and gray, but despite these dark colours the clothes were really fun, mainly because of the patterns they used. I loved it!


És végül néhány pillanatkép a bemutatóról/kifutóról/rólunk:
Detail photos:



by N.

4 comments:

  1. Nice show, looks like you had gr8 Tim.. :)
    Don't forget to join my sunglasses giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  2. Great pics, looks u had a great time!
    lovely inspirations!
    Sigue así guapa!
    Follow (if u like): www.theforeignergirl.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  3. Nice pics! Looks like so much fun!

    xx Karolina
    CARAMODE

    ReplyDelete